Administratör sökes till KFX HR-partner i Göteborg

KFX HR-partner Skandinavien AB

24 dagar kvar
att ansöka till jobbet

Har du datavana och gillar att arbeta strukturerat? Vi söker en administratör som kan börja omgående fram till årsskiftet, med chans till förlängning. Tjänsten är baserad i centrala Göteborg och passar dig som är noggrann, har god datavana och effektiv i ditt arbete.

Arbetsuppgifter:

  • Skapa och hantera listor och underlag för Trafikverket
  • Arbete i Excel och annan databasadministration
  • Förbereda och bearbeta dokument och rapporter
  • Administrativa uppgifter inom olika områden
  • Noggrant och snabbt utföra arbetsuppgifter med hög kvalitet

Kvalifikationer:

Vi söker dig som:

  • Har goda kunskaper i Excel och är van vid att hantera data
  • Är noggrann, effektiv och strukturerad i ditt arbete
  • Har erfarenhet av administrativt arbete
  • Har lätt för att sätta dig in i nya system och arbetsuppgifter
  • Är flexibel och lösningsorienterad

Övrig information

KFX HR-partner är ett väletablerat bemanning- och rekryteringsföretag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Viktigast för oss är att våra medarbetare trivs och känner sig trygga i sin anställning. Som konsult hos KFX HR-partner erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och kollektivavtal. Det ser vi inte som en förmån, utan som en självklarhet!

Vid eventuella frågor, kontakta ansvarig rekryterare Ida Vey på ida.vey@kfx.se (mailto:ida.vey@kfx.se)

🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Dela

Andra jobb inom samma område

Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb

Sökord / Yrke
Liknande jobb