Innesäljare/Back Office/Administratör sökes

Eterni Sweden AB

Kalmar län, Vimmerby

Tidigare erfarenhet är önskad

26 dagar kvar
att ansöka till jobbet

Tycker du om varierande arbetsuppgifter inom försäljning och administration som utförs i ett högt tempo? Har du en naturlig fallenhet för IT-system, administration, service, relationsskapande och struktur? Då ska du söka denna tjänst idag!

ARBETSUPPGIFTER

I rollen som innesäljare/back office/administratör är du i första hand ett administrativt stöd till säljarna så ni kan utveckla relationer med befintliga kunder och skapa lönsamma affärer. En stor del av arbetet sker via dator där du jobbar med offerthantering, avtal, registervård, leveransbevakning mm. Du kommer jobba i affärssystemet Pengvin.

Rollen är en viktig del av att stärka företagets affärer och skapa långsiktiga kundrelationer.

Du kommer främst att utföra arbetsuppgifter som:

  • Bygga och utveckla relationer med befintliga kunder.
  • Vara stöd till säljarna genom att söka efter produkter på nätet och skriva offerter och avtal till kunderna.
  • Mycket administration såsom registervård, webshop mm.
  • Leveransbevakning mot våra leverantörer.

PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER

För att lyckas och trivas i rollen drivs du av att hjälpa säljarna med olika administrativa uppgifter. Du är även van vid att arbeta proaktivt och har ett naturligt fokus på att kontakta kunder och leverantörer, främst via telefon. Uthållighet och en positiv inställning är dina styrkor, och du är en lagspelare som med lätthet knyter nya kontakter. Vi ser gärna att du har erfarenhet från en liknande roll och förstår vikten av att arbeta målinriktat för att nå resultat. Du har en förmåga och intresse att snabbt lära dig nya IT-system och är en duktig administratör. Att hålla en god struktur i ditt arbete är en självklarhet för dig, och du har ett driv att utveckla både dig själv och verksamheten.
Då rollen innebär många kontaktytor är samarbete och kommunikativ förmåga viktigt. Du är en prestigelös person som kan växla mellan självständigt arbete och teamwork.

Viktigt för tjänsten:

  • Tidigare erfarenhet inom försäljning eller kundrelationer, gärna i en liknande roll.
  • Meriterande med utbildning inom försäljning eller marknadsföring.
  • God dator- och systemvana och att ha ett intresse för att lära sig nya IT-system
  • Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska.
  • Affärsdriven, målinriktad och handlingskraftig.

OM TJÄNSTEN

Tjänsten som innesäljare/back office/administratör är en rekrytering där du blir anställd hos vår kund Albins Järn AB i Vimmerby. Arbetstiderna är förlagda dagtid, måndag-fredag och du ingår i ett härligt team som värderar en god gemenskap. I denna rekrytering samarbetar vi med Eterni Sweden och alla eventuella frågor hänvisa till Niclas Olsson via mejl niclas.olsson@eterni.se

ÖVRIGT
Ansökningar via e-post behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.

VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Dela

Andra jobb inom samma område

Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb

Sökord / Yrke
Senaste artiklarna
  • Elpriset - Elpriser 14-15 mars 2025: Spara pengar på smart energianvändning
    Fre, 14 mar 2025 - 13:01
  • Inflationen - Inflationen i februari 2025: KPIF stiger till 2,9%
    Tors, 13 mar 2025 - 08:36
  • Statsskulden - Sveriges Statsskuld på Historisk Lågpunkt
    Mån, 10 mar 2025 - 10:06
  • Rabattkod - Spara Upp till 20% på Helårsdäck hos Däck-online.com!
    Lör, 1 mar 2025 - 00:15
  • Styrräntan - Riksbanken sänker styrräntan: Vad betyder det för dig?
    Mån, 3 feb 2025 - 14:02