Rp Rekrytering Bemanning AB
1480 Göteborg
Västra Götalands län
Lediga jobb i Göteborg ❭❭

Säljare till ett globalt bolag i Göteborg

Publicerad: 2021-07-09 | Sista ansökningsdag: 2021-12-26 | Snittlön för Account manager ~42 500 kr | Anställningsform: Heltid

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en säljare som vill vara en del av deras expansionsresa. Tjänsten är på heltid med omgående start.



Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.


OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en social och resultatinriktad säljare till vår kund som är ett techbolag, de erbjuder hemleverans av exempelvis restaurangmat. Det är ett globalt bolag som expanderar kraftigt och du kommer att bli en del av ett matälskande mångkulturellt team med ambitiösa kollegor. Företaget arbetar gediget med hållbarhetsfrågor och är nu helt koldioxidneutrala. Kontoret är beläget centralt i Göteborg.

Tjänsten är på heltid och du kommer att arbeta kontorstider. Önskemålet är att du kan starta omgående. Tjänsten passar dig som tidigare har levererat grymma säljresultat och som nu vill fortsätta din utveckling på ett familjärt företag som växer kraftigt. Du kommer att ha ett fritt arbete och få chansen att vara med på en spännande resa. Tjänsten kommer att innebära en del resande inom Sverige.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Det här är en direktrekrytering och du kommer att bli anställd av vår kund.


ARBETSUPPGIFTER

Som säljare kommer du att arbeta med arbetsuppgifter som exempelvis:

- Följa upp leads för att bearbeta nya kunder
- Prospektera nya kunder
- Ringa kalla samtal för att etablera en kontakt med nya kunder
- Genomföra fysiska och digitala säljmöten
- Delta i olika uppstartsprojekt runt om i Sverige

VI SÖKER DIG SOM

- Har minst ett års erfarenhet av uppsökande försäljning
- Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat
- Har B-körkort

Det är meriterande om

- Du har erfarenhet av Salesforce eller andra CRM-system

Som person är du social, resultatinriktad och orädd. Du är självgående, initiativtagande och serviceinriktad. Vidare är du energifull, prestigelös och professionell.


ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]



Ansök nu Ansök nu