Performiq AB - Logo

Teknisk Support Agent sökes till PerformIQ

Performiq AB

Stockholms län, Stockholm

Tidigare erfarenhet är önskad

0 dagar kvar
att ansöka till jobbet

Tjänstebeskrivning & erbjudande

Är du pedagogisk & serviceinriktad och på jakt efter ett varierande och givande arbete inom teknisk support/kundservice? Vill du vara en del av ett företag som ständigt strävar efter att göra vardagen enklare för människor som lider av kroniska sjukdomar? Då ska du söka tjänsten som teknisk support till detta bolag!

I rollen som Tech Support Agent kommer du möta flertalet användarunika ärenden och du kommer vara experten på medicinska instrument. Du blir användarens första support när de har frågor kring deras tekniska utrustning och telefon, mail och digitala webbformulär kommer vara dina främsta arbetsredskap. Under perioder med mindre aktivitet får du använda din lösningsorienterade sida för att utvärdera, optimera och kontinuerligt förbättra processer för att skapa ett effektivare arbetssätt.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara:

  • Hantera användarspecifika ärenden över telefon, mail och webbformulär.
  • Vara spjutspetsen när det kommer till teknisk support.
  • Ansvara för hela reklamationsflödet.
  • Ständigt se över och optimera/effektivisera arbetsprocesser.

I rollen kommer du hantera supportärenden via telefon och mail vilket ställer höga krav på att du har en god kommunikationsförmåga i både tal och skrift på både svenska & engelska.

Personprofil

Tjänsten passar dig som har stor ansvarskänsla och trivs med att arbeta på ett strukturerat och självständigt sätt. Du kommer arbeta med varierande arbetsuppgifter och ibland flera åtaganden samtidigt men alltid med en hög kvalitetsnivå. Det är av stor vikt att du som ansöker tycker om att arbeta i team då du och dina kollegor hjälps åt för att lösa dagens uppgifter.

Vi söker dig som tidigare har arbetet i en liknande roll eller kommer från butik-eller restaurangbranschen. Som person är du inkännande, servicemedveten och kommunikativ med både kollegor och användare. Du är lösningsorienterad och kan prioritera när akuta situationer uppstår samtidigt som du är noggrann och uppskattar vikten av detaljer.

För att lyckas i rollen som Tech Support Agent krävs att du har en god teknisk förståelse, besitter goda kunskaper inom Office-paketet.

Övrigt

Start: Omgående.
Omfattning: Heltid.
Arbetstid: Enligt överenskommelse måndag till söndag, mellan 7-22, majoriteten av arbetspassen är mellan 8-17 vardagar. Hemarbete möjligt enligt överenskommelse.
Plats: Alvik, Stockholm.

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med möjlighet till vidare anställning direkt hos kunden. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kommer att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”.

🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Dela

Andra jobb inom samma område

Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb

Sökord / Yrke
Liknande jobb
Senaste artiklarna
  • Rabattkod - Spara upp till 50% hos Smartphoto under Blue Week!
    Tors, 19 jun 2025 - 13:00
  • Allmänt - Jämför & Förbättra Din Ekonomi Gratis
    Tors, 19 jun 2025 - 10:28
  • Styrräntan - Riksbanken Sänker Styrräntan: Hur Påverkas Din Ekonomi?
    Ons, 18 jun 2025 - 14:02
  • Inflationen - Inflationen juni 2025: Stabil på 2,3% - Vad betyder det?
    Fre, 13 jun 2025 - 08:36
  • Statsskulden - Sveriges statsskuld når historiskt låga nivåer
    Tis, 10 jun 2025 - 10:07
  • Befolkning - Sveriges befolkning – utveckling, könsfördelning och statistik
    Mån, 19 maj 2025 - 11:44