Randstad AB

1280 Malmö
Skåne län

Lediga jobb i Malmö ❭❭

Säljande Konsultchef till Randstad

Publicerad: 2019-09-06 | Sista ansökningsdag: 2019-10-31 | Snittlön för Rekryterare/Rekryteringskonsult ~41 400 kr | Anställningsform: Tillsvidare

Säljande konsultchef

Vi söker dig som motiveras av affärsmöjligheter och som stimuleras av nöjda kunder och konsulter. Delar du vår ambition? Då har vi nog drömjobbet till dig!

Vi siktar på att erbjuda människor sina drömjobb! Vi söker nu dig som med stort engagemang kan utveckla våra kundrelationer och bidra till våra kandidaters nästa karriärsteg. Som konsultchef hos oss har du en viktig och säljande roll. Du blir en del av ett team som arbetar i ett högt tempo, med god stämning och ett stort engagemang.

Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden


Hos oss får du möjlighet att utveckla våra konsulter, kundsamarbeten och hittar nya affärsmöjligheter där våra framtida kandidater får arbete. Det innebär att du arbetar övergripande med såväl nykundsbearbetning som merförsäljning och har ett personalansvar för konsulter.
Så visst är du glad i att lyfta luren och kontakta såväl nya som befintliga kunder och bygga relationer!

Du kommer att ingå i ett team med drivna kollegor, och arbeta riktigt nära en av våra konsultchefer i vad vi kallar en unit. På Randstad tror vi nämligen på att göra saker tillsammans – inte minst att bearbeta marknaden och stötta varandra i att hitta de bästa konsulterna till våra kunder.
I uniten kommer ni att fokusera på tjänster inom tjänstemannasektorn, där ni tar ansvar för att arbeta utifrån marknadens behov.


• Tillväxt. Hos oss kommer du bidra till nykundsbearbetning, merförsäljning och relationsbyggande gentemot nya och befintliga kunder (inklusive prissättning, offertarbete och upprättande av kundavtal)
• Potential. Här får du möjlighet att arbeta med eget personalansvar - anställning, uppföljning och avslut av konsulter
• Rekrytering. Du hittar talangerna som våra kunder vill efterfrågar
• Utveckling. Du kommer arbeta med arbetsmiljöfrågor, medarbetarsamtal, lönesamtal och coachning av konsulter
Rollen är placerad i Malmö och avser en heltidstjänst. Du kommer att rapportera till Branch Manager.

Kunskaper/ erfarenhet och personliga egenskaper


Som person är du positiv med ett stort intresse för människor. Kanske är det därför du är så framgångsrik inom försäljning? Du är nämligen trygg i vad du, ditt team och dina konsulter kan erbjuda i form av såväl nytta som värde till våra kunder. Det är så vi gör skillnad och skapar goda konsult- och kundrelationer. Vi i Malmö vill fortsätta nå nya höjder och därför söker vi ytterligare en kollega som är målinriktad och som har ett stort engagemang.

Vi tror att du har en akademisk utbildning gärna inom personal, ekonomi, marknad, service eller motsvarande. Vidare ser vi att du har ett par års arbetslivserfarenhet, inom relevant område. För att lyckas och inte minst trivas ser vi att du har ett stort intresse för försäljning. Tidigare erfarenhet från en liknande roll bedöms som mycket meriterande men är inte ett krav. Vi lägger störst vikt vid din personliga lämplighet.

För tjänsten är det är det ett krav med goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift samt B-körkort.

Givetvis delar du våra värderingar - To Know, To Serve, To Trust, Striving for perfection och
inte minst, Simultaneous Promotion of all interest.

Ansökan

Välkommen in med din ansökan så snart som möjligt. Sista ansökningsdatum är 31 oktober men vi gör ett löpande urval i processen och tjänsten kan därför tillsättas innan det datumet.

För mer information om tjänsten vänligen kontakta Branch Manager Pernilla Nicklasson, tfn 0729-889507. Vid frågor om processen så är du välkommen att kontakta HR Talent Manager Susanne Berggren på 0734-017334.




Ansök nu
Vi använder kakor (cookies). Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder cookies. Läs mer här. Jag godkänner!