GREEN PLANK AB
Sadelgatan 9
1280 Malmö
Skåne län

Lediga jobb i Malmö ❭❭

Kundtjänst hos Green Plank i Malmö

Publicerad: 2020-02-20 | Sista ansökningsdag: 2020-03-21 | Snittlön för Kundtjänstmedarbetare ~26 800 kr | Anställningsform: Tillsvidare

Är du serviceinriktad, tycker om kundsupport och trivs i en betydande roll i en verksamhet med korta beslutsvägar? Då kan detta vara något för dig!



Familjeföretaget Green Plank specialiserar sig på miljövänliga byggmaterial och erbjuder hög kvalitativa och hållbara produkter som komposittrall, staket plank, fasadpanel, inomhus golv och balkongplattor. Vi söker en medarbetare för kundsupport, order och lager med serviceinriktat sinne till vårt kontor i Malmö.

Om tjänsten
Tjänsten innefattar en central funktion i ett gediget familjeföretag. Som medarbetare inom kundsupport, order och lager på Green Plank har du en bred roll som inkluderar följande arbetsuppgifter:

Kundsupport
Ordermottagning via mejl, ärendesystem och telefon.
Merförsäljning
Reklamationshantering
Inleveranser
Nyregistrering och uppdatering av kunder i affärssystemet
Bokning av frakter bl.a. vi logistikmjukvara (TA-system)
Utföra inventeringar
Utleverans och fakturering .
Arbete med prislistor och prisfiler
Hantera logistikärenden som tex. boka transporter, spåra gods åt kunder, ta fram fraktofferter mm.
Arbetet sker i ärendesystem/affärssystem, och i Office-paketet (särskilt i Excel/Word).

Varför skall jag jobba på Green Plank ?

För oss är det viktigt att skapa förutsättningarna för att varje anställd skall kunna lyckas. Vad som ger just dig rätt förutsättningar är individuellt och något vi som arbetsgivare är nyfikna på. Vi tycker generellt att det är viktigt att våra anställda har en bra balans mellan arbete, fritid och vila. Du har 6 veckors semester och friskvårdsbidrag (gymkort).

Vem är du?
Du bör ha erfarenhet av arbete inom kundsupport/order/lager och liknande arbetsuppgifter enligt ovan; om du har en yrkesutbildning inom relevant område är det ett plus. Vi ser gärna att du har arbetat i ett mindre eller medelstort företag sedan tidigare. Du behärskar det svenska och engelska språket väl i både tal och skrift, samt är van användare av Office-paketet. Tidigare erfarenhet av affärssystemet är meriterande.

Vi söker dig som är positiv och serviceinriktad och som även uppskattar att involvera dig i verksamheten. Du tycker om att vara med och ha översikt över verksamhetens processer. Du är noggrann och effektiv i ditt arbete. Du är strukturerad, men behåller samtidigt en flexibilitet som gör att du kan omprioritera när omständigheterna kräver det. För att lyckas i den här tjänsten är det viktigt att kunna göra rätt prioriteringar och att trivas i en roll där du har flera bollar i luften samtidigt.

Ansökan
Låter detta intressant så skicka gärna din ansökan redan idag!

Du ansöker genom att fylla i ansökningsformuläret och bifoga CV och personligt brev. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post.

Vi ser fram emot din ansökan!




Ansök nu

STYLEPIT SE

Anmäl dig till Stylepits nyhetsbrev och få 10% på ditt nästa köp!

Till kampanjen
Vi använder kakor (cookies). Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder cookies. Läs mer här. Jag godkänner!