A Hub AB
180 Stockholm
Stockholms län
Lediga jobb i Stockholm ❭❭

Business Development Associate till Notified

Publicerad: 2021-10-25 | Sista ansökningsdag: 2022-04-13 | Snittlön för Försäljningsassistent ~34 000 kr | Anställningsform: Heltid

Notified


, tillhörande Intrado, gör det enkelt för sina klienter att effektivt nå ut till och interagera med sina kunder, investerare, media och anställda. Oavsett om det gäller virtuella events eller enterprise webcasting, så är (https://www.notified.com/) marknadsledande som bolag. har kontor i 17 länder, erbjuder support på fler än 80 språk och är mer än något stolta över att underlätta vardagen för 10,000+ kunder globalt!

För att skapa gynnsamma samarbeten med fler kunder så söker nu efter en Business Development Associate.


TJÄNSTEN, ANSVARSOMRÅDEN OCH UPPGIFTER

När du går in i rollen som Business Development Associate kommer du att genomgå en onboarding, med målet att du ska få bekanta dig med organisationen, tränas upp i din roll, samt lära känna produkten och tjänsterna.

Ditt huvudfokus som Business Development Associate kommer därefter vara att generera leads och affärsmöjligheter, samt att supportera säljarna i den dagliga verksamheten. I ditt dagliga arbete kommer du bland annat att:

- Boka möten genom utgående samtal till kalla kunder.
- Prospektera och bygga upp dina egna listor över potentiella kundsamarbeten.
- Följa med och stötta upp säljare med produktdemos under möten med kunder.
- Vara en kompetent representant för genom att löpande uppdatera dina kunskaper kring produkten, tjänsterna och marknaden.
- Generellt stötta upp där det behövs, vare sig det rör sig om att utforma ett kontrakt eller att assistera med en säljkampanj.



KVALIFIKATIONER:

- Yrkeshögskole- eller universitetsutbildning med affärsfokus, inom ekonomi eller liknande område.
- Obehindrad kommunikation på både svenska och engelska.
- Vilja och intresse att leda en karriär inom försäljning.
- Utmärkta kommunikationsfärdigheter.



MERITERANDE:

- Språkfärdigheter i danska, finska eller norska.
- 1-2 års arbetserfarenhet av försäljning eller kundtjänst.



PERSONLIGA KOMPETENSER:

- Ödmjuk. Du söker regelbundet feedback från andra, samtidigt som du naturligt identifierar och arbetar med förbättringsområden hos dig själv.
- Nyfiken. Du är ivrig att lära dig mer inom ditt hantverk och du söker löpande upp ny information inom ditt fält.
- Övertygande. Du tar hänsyn till andras perspektiv, anpassar dina argument efter målgruppen och du inspirerar andra med ditt sätt att kommunicera.
- Initiativtagande. Du söker upp och agerar på möjligheter utan uppmaning från andra.



PRAKTISK INFORMATION

Start: omgående, samtidigt som eventuell uppsägningstid tas i beaktning.

Arbetstider: heltid, ordinarie kontorstider.

Plats: Stockholm.

Anställningsform: detta är en rekrytering och anställning sker direkt hos .


Vi hoppas att du finner tjänsten intressant och du är välkommen med din ansökan. Urvalet sker löpande, så ansök gärna omgående!

Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Önskemålet från är därför att alla frågor rörande tjänsten vänds till oss.



Ansök nu Ansök nu