Academic Work
Hälsingegatan 47, 7 tr
11331 Sigtuna
Stockholms län

Lediga jobb i Sigtuna ❭❭

Administratör med kundkontakt till byggjätte i Rosersberg

Publicerad: 2019-08-13 | Sista ansökningsdag: 2019-09-13 | Snittlön för Administrativ assistent ~29 800 kr | Anställningsform: 6 månader eller längre

I Rosersberg har ett av Sveriges mest välkända byggföretag öppnat en ny avdelning. Nu söker de dig som gillar kundkontakt till rollen som vågadministratör där du kommer ansvara för att besvara inkommande samtal från chaufförer som gör in - och utleveranser från byggföretagets materialstationer. Rollen är varierande då det även ingår mycket administration samt då man vid behov får stötta andra funktioner i teamet. Rollen löper 6 månader framåt med goda möjligheter till förlängning och du arbetar från kontoret i Rosersberg i närheten av Rosersberg station. Start är omgående med senast start i början av september så skicka in din ansökan redan idag!



OM TJÄNSTEN
Du erbjuds en långsiktig roll hos ett av byggbranchens mest attraktiva företag. I din roll kommer du få mycket eget ansvar men samtidigt ha ett stöttande team med närhet till skratt bakom dig som hjälper varandra att hitta lösningar ifall man gör ett misstag.

Academic work söker en vågadministratör till ett multinationellt byggföretag i Rosersberg med omgående start. Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult. Uppdraget kommer att vara på heltid och initialt sträcka sig 6 månader framåt. Det finns goda möjligheter att bli förlängd på uppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

ARBETSUPPGIFTER
Som vågadministratör kommer du över telefon att serva och guida chaufförer som hör av sig till företaget om de har svårigheter med sina materialleveranser. Du kommer även att utföra administrativa uppgifter kopplat till detta, exempelvis att kontrollera vikten av de in - och utkommande leveranserna. I det team som du ingår i finns olika roller utöver vågadministratörsrollen, och när behov och kapacitet finns hjälper du och stöttar dina kollegor i de andra rollerna, vilket skapar en varierande och rolig roll.

Dagen börjar med en mindre frukost som företaget står för. Du har även ett förmiddagsmöte som din närmsta chef håller i. Då avdelningen är ny har du en fantastisk möjlighet att vara med och bygga en organisation och forma framtida arbetssätt. Till skillnad från en vanlig administratörsroll är denna roll mer varierande då den innebär mer kundservice. Du kommer även lära dig att arbeta i Dynamics då man nyligen implementerat detta system.

Tjänsten passar dig som söker dig till en stabil organisation som just nu sätter grunden för sin nya avdelning i Rosersberg där du kan få vara med och påverka. Du uppmuntras till att ta initiativ och hitta lösningar på problem som uppstår på bästa sätt. Det är viktigt att du trivs med att arbeta i team och tycker om att ge service.

VI SÖKER DIG SOM
• Har mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska, både muntligt och skriftligt

Det är meriterande om du…

• Har erfarenhet av kundservice i någon form

• Har erfarenhet av en administrativ roll

Som person är du:


* Serviceinriktad
* Initiativtagande
* Flexibel


ÖVRIG INFORMATION


* Start: I slutet av augusti eller början av september med hänsyn till uppsägningstid om maximalt 1 månad
* Omfattning: Heltid.
* Arbetstider: Man arbetar olika pass som börjar tidigast 05:30 och som senast slutar 18:30
* Placering: 15 minuters promenad från Rosersbergs station
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Om du har ett satt slutdatum för ansökningsprocessen, tänk på att du inte får stänga annonsen tidigare och att alla ansökningar måste gås igenom.

Ansök nu
Vi använder kakor (cookies). Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder cookies. Läs mer här. Jag godkänner!